Een warm bad - Reisverslag uit San Pa Tong, Thailand van Julia - WaarBenJij.nu Een warm bad - Reisverslag uit San Pa Tong, Thailand van Julia - WaarBenJij.nu

Een warm bad

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

26 Januari 2013 | Thailand, San Pa Tong

Afgelopen week ben ik in een warm bad beland.
Na twee weken bij kingdom kids was deze week toch wel een groot contrast.
Ten eerste natuurlijk dit prachtige resort waar we de eerste paar dagen vrijwel alleen waren en daardoor bijna een soort privé bedienden kregen (die onderhand ook een beetje onze vrienden zijn geworden). Elke dag was ons bed netjes opgemaakt, kregen we schone handdoeken, werd onze was opgevouwen en konden we het lekkerste eten bestellen.
Maar ten tweede ook omdat ik opeens mijn ouders weer om me heen had waardoor ik even helemaal nergens aan hoefde te denken of me druk om hoefde te maken.
Dit zorgde ervoor dat ik in de loop van de week zo veel had geluierd dat ik in de nacht niet meer moe genoeg was om te slapen. Luxe probleem. (Oftewel wel weer zin in nieuwe indrukken en avonturen die me misschien wat meer vermoeien)

Ik kan nog allemaal leuke verhalen vertellen over alles wat we hebben gezien. Maar ik houd het even bij een dagtocht die we gemaakt hebben in speedy busje naar de top van de hoogste berg van thailand. 10 keer in en uit stappen om foto's te maken en snel rond te kijken zorgde ervoor dat we ons op en top toerist voelden maar ook dat dit niet onze ultieme manier was om de omgeving te zien. Liever ga ik zelf op avontuur en bepaal ik zelf wat ik de moeite waard vind om langer te blijven. ondanks dat was het een grappige ervaring. In het busje zaten namelijk ook 4 koppels waarvan het grootste gedeelte vrouw jong en thais was en de mannen grijs, je snapt wat voor koppels ik bedoel. Ook zat er een jonge Thaise jongen in ons busje met zijn opa. Dat is tenminste wat ik dacht. Naïeve meid die ik ben. Tot mijn moeder me erop attent maakte dat de man Frans was en de jongen Thais, en dat de jongen dus hoogstwaarschijnlijk wordt betaald om als 'vriend' (en meer?) mee op stap te gaan. Misschien wordt het tijd om wat minder naïef te zijn.

Straks komen manouk en Ellen mij even opzoeken in dit heerlijke resort voor nog een lekkere duik in ons zwembadje en een laatste dinertje met mijn ouders. Want morgen ga ik samen met de meiden naar de olifantenopvang en vliegen mijn ouders terug naar Nederland.
3 weken zitten erop. Nog een maand te gaan!

  • 26 Januari 2013 - 05:16

    Julia :

    Lieve Julia.

    Het was een week om nooit meer te vergeten !
    Dank je wel.

    Veel liefs en een fijn tijd gewenst.

    Erik en Wilna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 2837

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 26 Februari 2013

Thailand

Landen bezocht: